Viser kategori

Barcelona: Day 4

Hey guys <3 I dag er det vores fjerde dag her i Barcelona, og i morgen rejser vi hjem efter et par skønne dage i storbyen. I dag, har modsat de andre dage, været mere stille og rolig. Vi stod sent op, spiste morgenmad, hvorefte vi gjorde os klar til at komme ud ad døren. Og så gik vi ellers bare stille og roligt mod Katedralen, som I ser her på billedet:Der var utrolig mange turister og skoleelever på udflugt,…

Barcelona: Day 3

Hey guys <3 Så blev det dag 3 her i Barcelona. I dag har vejret vist sig fra sin dårlige side, så vi har måtte finde paraplyerne frem. De andre solskinsfyldte dage, har vi været på udflugter til forskellige seværdigheder, men i dag stod den på shopping – wuhuu! Vi har derfor gået fra butik til butik og fra storcenter til storcenter, som i alt blev til knap 7 kilometers vandren! Der er utrolig mange forretninger i Barcelona, men nøj…

Barcelona: Day 2

Hey guys <3 Så blev det vores anden dag i Barcelona, og min krop kan få alvor mærke, at den ikke er vant til at gå 20.000 skridt om dagen! Fik du ikke læst om min første dag her i Barcelona, kan du læse indlægget HER. I dag, har vi vandret fra vores lejlighed hele vejen gennem gågaderne med butikker og helt frem til Parc Güell. Det var en noget omfattende tur, da vi gik op ad bakke et meget…

Barcelona: Day 1

Hey guys <3 I dag, var vores første dag i Barcelona og sikke meget vi har fået ud af dagen! Vi har gået byen tynd og det kan bestemt mærkes i fødderne, haha! Derfor tog jeg mig lejligheden til at læne mig tilbage og fortælle jer om min dag <3 Jeg stod som den første af os op allerede 08:30 (hvilket er tideligt, taget i betragtning af, at vi ankom om natten). Mens mine forældre sov videre, fik jeg pakket…

Personal Travelling

Upcoming plans: vacation & family reunion

Hey guys <3 Så blev det endelig dagen, hvor de fleste af os kan gå på vinterferie – wuhuu! Jeg har glædet mig helt vildt til denne ferie, da jeg som sidste år, skal på ferie til Spanien. Sidste år, var jeg med mine forældre i Alicante, som jeg skrev kort om i et tidligere indlæg. Denne gang, går turen til Barcelona, så det bliver en rigtig storbyferie. Jeg foretrækker to typer ferie: storbyferie og badeferie, og kan disse to…

Postkort // Port de Sóller

Hey guys <3 Nu har jeg været på dejligste Mallorca siden fredag d. 7/7, og det er blevet tid til en lille hilsen herfra! Som sagt ankom vi til Palma, Mallorca fredag (aften), hvorefter vi blev kørt hen til vores hotel i Port de Sóller. Efter en enkelt overnatning, blev vi kørt videre til det hus vi har lejet i de 14 dage vi er her i Sóller. Indtil videre har vi besøgt den lokale strand flere gange, været på road…